Odpowiedzi

2009-11-08T16:52:39+01:00
A) hej spotkamy się dzisiaj wieczorkiem?
b)Cześć mam do Ciebie pytanie czy miałabyś dzisiaj czas, aby się spotkać pod wieczór o 19?
c) Witaj jest dzisiaj bardzo dobra pogoda i tak sobie pomyślałam czy miałabyś ochotę się spotkać?

nie wiem czy dobrze; p
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T17:09:36+01:00
A) Hejka, czy możesz się dzisiaj ze mną spotkać ?

b) Witaj. Czy miałabyś ochotę na dzisiejsze spotkanie ?

c)Dzień dobry ! Tak sobie pomyślałam, czy mógłbyś się ze mną dzisiaj spotkać ??

Nie wiem czy dobrze, ale mam nadzieje że mogłam pomóc.