Odpowiedzi

2009-11-08T16:53:11+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:54:07+01:00
-przywódca grupy powinien być nieugięty żeby nie ulegać innym błahym decyzjom,
-powinien brać pod uwagę wszystkie decyzje nie tylko swoje
-powinien być otwarty żeby uważnie słuchać co inni mają do powiedzenia
2009-11-08T16:55:48+01:00
Powinien byc Odważny sprytny mądry i pewny swoich decyzji to znaczy ze powinnien ponosic odpowiedzialnosc za swoich podopiecznych nie moze dopuscicz zeby odebrano mu to co do niego należy musi rozdzielac obowiązki a le takze doradzac zapewniac bezpieczestwo i nie pozwolic by inni czuli sie odzuceni