14 km w 2 h prędkość = km/h
500 m w 4 min prędkość= m/min
300 m 12 s prędkość = m/s
16 m w 20 s .... m w 1 min prędkość = m/min
9 km w 15 min .... km w 1 h prędkość = km/h
1000 m w 12 min .....km w 1 h prędkość = km/h





Ważne!!!!!!!!!! :P Z góry dzięki :]]

3

Odpowiedzi

2009-11-08T16:53:31+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:53:55+01:00
14 km w 2 h prędkość = 7 km/h
500 m w 4 min prędkość= 125 m/min
300 m 12 s prędkość = 25 m/s
16 m w 20 s 48 m w 1 min prędkość = 48 m/min
9 km w 15 min 36 km w 1 h prędkość = 36 km/h
1000 m w 12 min 5 km w 1 h prędkość = 5 km/h
2009-11-08T16:54:46+01:00
7km/h
125m/min
25m/s
48m/min
5km/h
1 5 1