1. Jeden z najbardziej znanych wodospadów świata, znajdujący się na pograniczu Stanów Zjednoczonych i Kanady. (7 liter)
2.Święta, której imieniem nazwano jeden z najaktywniejszych wulkanów w Stanach Zjednoczonych (6 liter)
3. Pasmo górskie w zachodniej części Kordylierów ( 14 liter)

------------
Pomóżcie, pilne, na jutro

3

Odpowiedzi

2009-11-08T16:59:35+01:00
1. wydaje mi się ze Niagara
3, niestety nie znam odpowiedzi
2.chyba wulkan Św. Heleny
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:59:40+01:00
1. Niagara
2. św. Helena
3. niewiem;p
5 4 5
2009-11-08T20:46:53+01:00
1.Niagara
2--------
3.św.Helena.


Wiesz korzyustałąm ze słownika Geograficznego i nie mogłam tego znaleźć.
3 3 3