Odpowiedzi

2009-11-08T17:08:52+01:00
Przepis na chleb!
1 kg mąki
3 jajka
cukier
2 paczuszki drożdży spulchniających
szczypta miłości
łyżeczka szczęścia

Połóż chleb na blaszce i papierze do pieczenia. Następnie włóż go do piekarnika i ustaw na 200 stopni.

Dobra rada:
Jeśli chcesz, żeby Twój chleb miał chrupiącą skórkę oraz był pyszny, weź pędzelek i posmaruj go oliwą z oliwek. Wystarczy jedna warstwa.

Stopień trudności : średni
Czas przygotowania : 1 h 30 min
Koszty : niewielkie

Myślę, że pomogłam ;*
2009-11-08T18:15:26+01:00
Przepis na chleb
-1kg mąki
-4 jajka
-1 opakowanie drożdży
-1/2 stołowej łyżki cukru
-1/2 stołowej łużki soli

Sposób przygotowania
Wszystko dokładnie wymieszać.Uformowaną masę ułożyć na blaszce, którą wcześniej wyłożymy papierem do pieczenia.Następnie włożyć do piekarnika na godzinę w temperaturze 200 stopni.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:37:02+01:00
Składniki:
drożdże,
chmury z nieba
słoneczka
kawałek ziemi
kilka sztuk liści
odrobina cudu.

przepis:
słonko, ziemię i chmury rozmieszać dodając powoli rozkruszonych liści i mieszać do jednolitej masy. Dodać drożdże.
Pozostawić na 30 minut do odrośnięcia.
Po upływie czasu dolać odrobiny cudu i wsadzić do piekarnika na 120 minut do 80 stopni.
Czekać do wystygnięcia i można skonsumować.
SMACZNEGO ! :D .

2 3 2