Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:02:38+01:00
W ciągu doby przebywa :

30 km/s x 8640s = 259200km

W ciągu roku :

259200km x 365 = 94608000km
3 3 3
2009-11-08T17:12:28+01:00
30km/s = 108000km/h

108000km/h x 24h = 2592000km
(dwa miliony pięćset dziewięcdziesiąt dwa tysiące kilometrów)

2592000km x 365 = 946080000km
(dziewięćset czterdzieści sześć milionów i osiemdziesiąt tysiecy kilometrów)

Odp: W ciągu jednej doby Ziemia przebywa 2592000 tys km, a w ciagu roku 946080000 tys km.
2 5 2