Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:12:47+01:00
Kiedyś muzykę rozpowszechniali tak :
-jeżdżąc na koncerty,pokazy,
-grali na ulicy,
-pisali w gazetach,
-ludzie rozmawiali o muzyce.

Teraz muzykę rozpowszechnia się tak:
-koncerty,
-na ulicy(ale bardzo mało),
-piszą w gazetach,
-ludzie co raz mniej mówią o muzyce, ale jeszcze mówią,
-telewizja,
-radio,
-internet.
2009-11-08T17:12:57+01:00
Koncerty, radio, telewizja, internet, telefony, pokazy, pisanie w gazetach
Yy... i nie wiem co jeszcze;p
2009-11-08T17:19:28+01:00
Radio, gazety, telewizja, koncert, filharmonia, teatr, śpiew przekazywany z pokolenia na pokolenie, komputer ( internet) , dyktafon, telefon komórkowy