Odpowiedzi

2009-11-08T17:16:09+01:00
Warto badać kosmos , ponieważ w całej ideologi badań tkwią rzeczy istotne nam nie znane .
Naukowcy dowodzą ze stykają się z rzeczami coraz bardziej ważnymi .
odkrywanie nie jest tylko tworzeniem nowych teori .. dowodzeniem sił magnetycznych ..
Jest to też wiedza , dzieki której może kiedyś w odległeś przyszłości na codzien bedziemy korzystac .
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:18:33+01:00
Warto badać kosmos ponieważ dzięki tym badaniom możemy się dowiedzieć jak powstała nasza planeta i nasz układ słoneczny. Możemy się też dowiedzieć czy na innych planetach istnieją jakieś formy życia.
5 4 5