Odpowiedzi

2009-11-08T17:18:36+01:00
Zazwyczaj jak dziecko zaczyna katechezę,nie wiem,że zaczyna "rozmawiać z Bogiem" nawiązuje z nim kontakt,z wiekiem ludzie rozumieją,że to przeradza się w coraz bliższy kontakt z Bogiem.Przystępuje do Sakramentów.
Korzystamy z Katechezy,chodzimy do Kościoła,przyjmujemy Sakramenty,itp.

Pozdro ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:19:59+01:00
Uczęszczanie w katechezie ma bardzo duze zanczenie w życiu młodego człowieka. Chodząc na lekcje religi od najmłodszych lat uczy się co jest w życiu ważne , jakie znacznie ma wiara w Boga itp. Ja np. uczęszczajac na katecheze dowiaduję się wielu ciekawych informacji o Jezusie i Jego czasach, wiem dzięki temu jak ważne jest przyjmowanie sakramentów, spowiadanie się itp.
2009-11-08T17:35:41+01:00
Hm.. oznacza to, że człowiek zaczynając katecheze dopiero poznaje co to jest rozmowa z Bogiem i w ogóle poznaje zupełnie nowe rzeczy.
1 4 1