Odpowiedzi

2009-11-08T17:19:10+01:00
Dobrze by było budować stuczne zbiorniki wodne ponieważ w niektórych krajach jak jest bardzo ciepło jest bardzo mało wody i panuje susza.

przeciw
nie powinni budowac stucznych zbiorników wody ponieważ mogą byc grozne dla zycia człowieka

moze byc zle;p
pozdro;d
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:53:33+01:00
Powinniśmy budować sztuczne zbiorniki ponieważ
- gdy jest szucha możemy z nich czerpac wodę a gdy powudz magazynuja nadmiar wody
- w celu turyctycznych
- w rolnictwie śą potrzebne
2 3 2