Uzupełnij..
np.
70cm=0,07m


4 cm = ......mm
2,4 km =.....m
4 kg =....g
2,3 t =....kg
3 kg 45 g =....kg


kacper zjadł 1 tortu który ważył 1 kg ile to gramów........
... ....... . - ----
............. . 4

ile kroków o długości 60 cm trzeba zrobić aby przejśc 30 metrów.........




zenek waży 50 kg woda stanowi 3 jego masy . ile waży woda w
.................................... . - ----
................................... ... . 5
jego organiźmie.....

2

Odpowiedzi

2009-11-08T17:22:10+01:00
40mm
2400m
4000g
2300kg
3,045kg

1000g

30m=3000cm 3000:60= 50

50kg×0,03=1,5kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:24:45+01:00
4cm=40mm
2,4km= 2400m
4kg=4000g
2,37=2370kg
3kg 45g-3,045kg

4. 1000g

50 kroków