Odpowiedzi

2009-11-08T17:26:22+01:00
Roland to rycerz bez skazy.
Adaś chciałby być pasowanym na rycerza.
Basia okazuje rycerskie serce.
Bartek naśladuje nieustraszonego rycerza ze swojej ulubionej kreskówki.
Ja i moja koleżanka mamy rycerski humor.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:30:38+01:00
1. Adaś zachowuje się jak rycerz bez skazy, on naprawdę myśli, że nie ma żadnych wad.
2. Ale niedługo będzie mieć 18 naste urodziny, to prawie tak jakby pasowali ją na rycerza.
3. Pani w szkole powiedziała, że Kasia ma rycerskie serce ponieważ uratowała kotka zamkniętego w pudełku.
4. Jak wracałam dzisiaj ze szkoły, to napadło mnie dwóch chłopaków ze starszej klasy, ale naszczęście przechodził obok nas taki Krzysiu w ich wieku i mnie obronił, zachował się jak nieustraszony rycerz.
5. Założyłem się z Kacprem, że powiem Basi, ze mi się podoba, jak tego nie zrobie to strace mój rycerski honor.
2 5 2