Do podanego tematu przedstaw w punktach argumenty,którymi mógłbyś się posłużyć do uzasadnienia przyjętej tezy.

"podróże kształcą".-rozwiń tę myśl,powołując się na własne doświadczenia oraz przykłady z życia znanych podróżników.

2

Odpowiedzi

2009-11-08T17:45:26+01:00
Nie jestem pewna, czy dokładnie o to ci chodziło, ale :

1. Gdy się dużo podróżuje można poznać kulturę, mieszkańców i obyczaje.
2. Można odkryć nowe lądy jak np. Kolumb i mieć niekończącą się sławę.
3.Ja np. poznałam swojego chłopaka i przyjaciółkę na wakacjach w Anglii:))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:47:09+01:00
"podróże kształcą" gdyż podróżując:
1.poznajemy samych siebie
2.ksztłcimy swoją osobowość
3.uczymy się tolerancji dla innych grup etnicznych
4.uczymy się innych języków
5.poznajemy nowych ludzi, znajdujemy przyjaciół
6.poznajemy kultury innych narodów
1 5 1