WITAM!!! Mam prośbę, bardzo proszę o rozwiązanie mojego problemu :]
PRZETŁUMACZ NA JĘZYK ANGIELSKI:
-Panuje tu duże bezrobocie.
-W godzinach szczytu trudno dostać się do miasta, powodem są korki samochodowe.
-W Szczecinie nie ma lotnisk i metra ale jest za to lodowisko gdzie przychodzi dużo ludzi.
NO I KONIEC PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZĄ ODPOWIEDŹ POTRZEBNE NA WTOREK
z góry dziękuje :***

2

Odpowiedzi

2009-11-08T17:25:08+01:00
There is high unemployment here.
At peak hours it is difficult to get to town, cause traffic jams are automobiles.
In Szczecin has no airports and the subway ,but it is the ice rink where comes a lot of people.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:25:43+01:00
There is high unemployment here. - -Panuje tu duże bezrobocie.

-At peak hours it is difficult to get to town, cause traffic jams are automobiles. - -W godzinach szczytu trudno dostać się do miasta, powodem są korki samochodowe.

-In Szczecin has no airport and the subway but it is the ice rink where it comes a lot of people. - -W Szczecinie nie ma lotnisk i metra ale jest za to lodowisko gdzie przychodzi dużo ludzi.