Odpowiedzi

2009-11-08T18:11:00+01:00
HINWEIS
heute nur etwa die Hälfte des Buches billigeren Preisen zögern Sie nicht, ins Auto zu steigen und sofort Laufwerk speichern Auchan (Hausanschrift Bielany Französisch-6)


tłumaczenie


UWAGA
tylko dzisiaj książki o pół ceny taniej nie zastanawiaj się wsiadaj w auto i natychmiast jedż to sklepu auchan ( adres- bielany ulica francuska 6)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:25:50+01:00
ACHTUNG !
Nur heute (alle) Bücher um 50 % reduziert. Überlegen Sie nicht lange und steigen sie sofort in Ihr Auto und fahren sie in das Auchan Geschäft (Adresse: Bielany Ulica Francuska 6)

(alle) - Wszystkie
W Niemieckim raczej sie tak pisze bo jak by napisac tylko Ksiazki , to by gramatycznie sie nie zgadzalo .

Mam nadzieje ze sie podoba :)