Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:30:04+01:00
V = 1600cm3
V = Pp * h
1600cm3 = 64cm2 * h II:64cm2
h = 25cm
Pp = 64cm2
Pp = a2
64cm2 = a2
a = √64 cm
a = 8cm
Wysokość wynosi 25cm a krawędź podstawy 8cm
1 5 1
2009-11-08T17:31:39+01:00
Wys. = obj. : pow. podstawy
wys. = 1600 cm3 : 64 cm2
wys. = 25 cm
pierwiastek kwadratowy z powierzchni kwadratu to jego krawędź
pierw. kw. z 64 cm2 = 8 cm


h - wys.
a - krawędź


ODP.
h = 25 cm
a = 8 cm
2009-11-08T17:37:08+01:00
V=1600 cm³
Pp=64cm²
h=?
a=?
V=1/3*Pp*H /<1/3*Pp>
H=V/[1/3*Pp]
H=1600/<1/3*64>=1600/21 i 1/3=1600/[64/3]=7,5 cm - wysokość

bok a
Pp=a²
64=a²
a=√64
a=8
bok podstawy wynosi 8 cm.