Odpowiedzi

2009-11-08T17:31:41+01:00
W Polsce nie występuje już lodowiec, ponieważ nasz klimat jest za łagodny, aby takie zjawisko mogło mieć miejsce.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T17:35:16+01:00
W Polsce nie wystepuje juz lodowiec poniewaz nasz klimat nie jest zbyt dobry do urzymywania tempetatury zjawiska takiego jak lodowiec
4 3 4
2009-11-08T18:06:02+01:00
Teraz nie...
Najogólniej to dla tego, że jest za ciepło średnia temperatura roczna jest sporo powyżej 0