Odpowiedzi

2009-11-08T17:36:23+01:00
2009-11-08T17:39:23+01:00
Do 7=823543
do 9=3874207
do 11=7666593
do 12=9876558

Pozdro ;)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:41:54+01:00
7 do potegi 7= 7*7*7*7*7*7*7=823543
9 do potęgi 9= 9*9*9*9*9*9*9*9*9=387420489
11 do potegi 11= 11*11*11*11*11*11*11*11*11*11*11*=285311670611
13 do potegi 13= 13*13*13*13*13*13*13*13*13*13*13*13*13=302875106592253
4 2 4