Odpowiedzi

2009-11-08T17:40:23+01:00
20000:(5000x2)= 20 000 : 10 000 = 2.

75x2-44=???-44=???:2=???
150 - 44 = 106 - 44 = 62 : 2 = 31

1000:2=???x3=???:5=???
1000:2=500x3 = 1500 : 5 = 300
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:40:38+01:00
20000:(5000x2)=2
75x2-44=106-44=62:2=31
1000:2=500x3=1500:5=300
2009-11-08T17:42:06+01:00
20000:(5000x2)=20000:10000=2
75x2-44=106-44=62:2=31
1000:2= 500x3=1500:5=300