Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:46:23+01:00
Zatrudnienie w rolnictwie jest niekorzystne gdyż rolnictwo jest zależy od pogody(klimatu) aby były plony pogoda musi dopisywać.Kiedy jest pogada nie korzystna dla rolnictwa plonu się spusją i praca włozona w hodowle idzie na marne.Lepszym rozwiązaniem dla Polski jest przemysł gdyż nie jest on zależny od pogody.
  • izia
  • Rozwiązujący
2009-11-08T18:40:39+01:00
Jest niekorzystna dlatego, że jest wyprodukowana zbyt wielka ilość plonów rolnych, a później jest problem ze zbytem.