Opisz swojego wymarzonego chłopaka po angielsku.

Więc chciałabym, żeby było tam napisane tak:

Mój wymarzony chłopak to nie książę na białym koniu, bo wszyscy wiedzą, że czarne są lepsze. Musi być na pewno wysoki i szarmancki. Powinien być czuły, romantyczny, delikatny, kochający, szanujący mnie, szczery, wierny, a zarazem szalony, nieprzewidywalny, z poczuciem humoru, spontaniczny, wesoły no i oczywiście przystojny.

I proszę jeszcze o przetłumaczenie tych cech.
Tylko podajcie po polsku i angielsku.

*romantyczny
*kochany
*miły
*kochający
*szczery
*inteligentny
*czuły
*zabawny
*wrażliwy
*wygadany
*przyjazny
*romantyczny
*czarujący
*niezależny
*odpowiedzialny
*otwarty
*uczciwy
*namiętny
*zakręcony
*zdecydowany
*dowcipny
*przyjacielski
*wyluzowany
*śmiały
*ciepły
*całuśny
*bezkonfliktowy
*oryginalny
*cudowny
*szczery
*wierny
*szalony
*spontaniczny
* z poczuciem humoru
*wesoły
*przystojniak
*JEDYNY W SWOIM RODZAJU

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:53:31+01:00
My dreamt of boy is not this prince on white horse, because all know, that black they are better. It has to be surely high and gallant. He should be tender, romantic, gentle, loving, respecting me, sincere, faithful, and also mad, unforeseeable, with feeling of humour, spontaneous, merry so obviously handsome.

*romantyczny - romantic
*kochany - dear
*miły - nice
*kochający - loving
*szczery - sincere
*inteligentny - intelligent
*czuły - tender
*zabawny - funny
*wrażliwy - sensitive
*wygadany - wordy
*przyjazny - friendly
*romantyczny - romantic
*czarujący - enchanting
*niezależny - independent
*odpowiedzialny - responsible
*otwarty - open
*uczciwy - honest
*namiętny - passionate
*zakręcony - winding
*zdecydowany - decided
*dowcipny - witty
*przyjacielski - friendly
*wyluzowany - totally easy
*śmiały - bold
*ciepły - warn
*całuśny - kissy
*bezkonfliktowy - paceful
*oryginalny - original
*cudowny - miracuolus
*szczery - sincere
*wierny - faithful
*szalony - mad
*spontaniczny - spontaneous
* z poczuciem humoru - with feeling of humour
*wesoły - merry
*przystojniak - handsome
*JEDYNY W SWOIM RODZAJU - unique


Proszę bardzo :). Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam ;).
2009-11-08T22:25:55+01:00
My dream boy is not the prince on a white horse, because everyone knows that black is better. Must certainly be high and gallant. Should be sensitive, romantic, gentle, loving, respecting me, honest,faithful, yet crazy, unpredictable, with a sense of humor, spontaneous, cheerful, and of course handsome.

* romantic * loved * nice * loving * honest * intelligent * feel * funny * sensitive * fluent * friendly * Romantic * charming * independent * responsible * open * fair
* passionate * curved * strong * funny * friendly * totally easy * bold * warm * * non-confrontational całuśny * original * wonderful * Honest * true * crazy * * with a spontaneous sense of humor * happy * hunk * unique

w takiej kolejności :
*romantyczny *kochany *miły *kochający *szczery *inteligentny *czuły *zabawny *wrażliwy *wygadany *przyjazny *romantyczny *czarujący *niezależny *odpowiedzialny *otwarty *uczciwy *namiętny *zakręcony *zdecydowany *dowcipny *przyjacielski *wyluzowany *śmiały *ciepły *całuśny *bezkonfliktowy *oryginalny *cudowny *szczery *wierny *szalony *spontaniczny * z poczuciem humoru *wesoły *przystojniak *JEDYNY W SWOIM RODZAJU