Odpowiedzi

2009-11-08T17:45:49+01:00
Chrzescijaninem we współczesnym swiecie to znaczy byc wierzącym w Boga modlącym sie i uczęszczającym na Mszę Św ale równiez niw wyrzekanie sie wiary
8 3 8
  • Ojej
  • Początkujący
2009-11-08T17:47:40+01:00
Chrześcijanin we współczesnym świecie żyje zgodnie z ewangelią. Nie ulega złu, wspólweseli się z dobrem. Aktywnie uczestniczy w życiu kościoła, swięci dni swięte. żyje zgodnie z ewangelią i przykazaniami bożymi. bla bla BLA
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:55:11+01:00
Życie chrześcijanina we współczesnym świecie jest bardzo trudne. Ciągle słyszy się o coraz to nowych prześladowaniach wyznawców tej wiary. Ciężko jest się przyznać do tego, że jest się chrześcijaninem. Między innymi dlatego, że boimy się co pomyślą o nas inni ludzie. Wstydliwe jest dla nas to, że wierzymy w Boga, chodzimy do Kościoła, ponieważ w dzisiejszym świecie panują inne standardy: dyskoteki w piątki, picie alkoholu, palenie itp. Sądzę, że chrześcijanie nie powinni wstydzić się tego kim są. To przecież ich sprawa. Niezależnie od tego kim jesteśmy nie bójmy się reakcji innych.
11 4 11