Odpowiedzi

2009-11-08T17:49:12+01:00
Gabriel Narutowicz
Stanisław Wojciechowski
Wojciech Jaruzelski
Lech Wałęsa
Aleksander Kwaśniewski
Lech Kaczyński
2009-11-08T17:50:21+01:00
Gabriel Narutowicz
Wojciech Jaruzelski
Lech Wałęsa
Aleksander Kwaśniewski
Lech Kaczyński
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:01:54+01:00
Gabriel Narutowicz-11 grudnia 1922 - 16 grudnia 1922
Maciej Rataj-16 grudnia 1922-22 grudnia 1922
Stanisław Wojciechowski 22 grudnia 1922 - 14 maja 1926
Maciej Rataj - 15 maja 1926 - 4 czerwca 1926
Ignacy Mościcki 4 czerwca 1926 - 30 września 1939
Rząd na uchodztwie:
Władysław Raczkiewicz 30 września 1939 - 6 czerwca 1947
August Zaleski 9 czerwca 1947 - 7 kwietnia 1972
Stanisław Ostrowski 9 kwietnia 1972 - 24 marca 1979
Edward Bernard Raczyński 8 kwietnia 1979 - 8 kwietnia 1986
Kazimierz Sabbat 8 kwietnia 1986 - 19 lipca 1989
Ryszard Kaczorowski 19 lipca 1989 - 22 grudnia 1990
Rząd w Polsce:
Bolesław Bierut 31 grudnia 1944- 20 listopada 1952
Wojciech Jaruzelski- 19 lipca 1989- 22 grudnia 1990
Lech Wałęsa 22 grudnia 1990 - 22 grudnia 1995
Aleksander Kwaśniewski 23 grudnia 1995 - 23 grudnia 2005
Lech Kaczyński 23 grudnia 2005 - obecnie sprawuje urząd
2 5 2