Proszę o przetłumaczenie tych zdań na język polski
The plain will in Airport at 7 P.M. She has got blond, curly, long hair. She's tall and slim The characteristic thing about her appearance is a scar on his cheek. Thanks in advance.
Z góry dzięki:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:50:44+01:00
Samolot ma być na lostnisku o 7 po południu.
Ona ma blond, falujące, długie włosy.
Ona jest wysoka i szczupła
Charakterystyczna rzecz o jej pojawieniu się jest blizną na jego policzku.
Dzięki z góry.

Ejj a w tym zdaniu The characteristic thing about her appearance is a scar on his cheek
zamiat his nie powinno być her ?
Bo jak tak to będzie na jej policzku, a nie jego.
1 1 1
2009-11-08T17:50:58+01:00
Samolot będzie na lotnisky o 7 po południu . Ona ma blond,kręcone, długie włosy. Jest wysoka i szczupła.Charakterystyczną cechą jej wygląd jest blizna na policzku.Z góry dziękuję.
2009-11-08T18:05:43+01:00
1. Samolot będzie na lotnisku o 19.00
2. Ona ma kręcone, długie, blond włosy.
3. Ona jest wysoka i szczupła.
4. Jego charakterystyczna cecha to blizna na policzku.
"Z góry dziękuje"