Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:51:20+01:00
Kolor biały nawiązuje do wcześniejszej białej flagi królewskiej, a kolory czerwony i niebieski to tradycyjne kolory Paryża.

W czasie wprowadzania obecnie obowiązuącej flagi Francji interpretacja znaczenia i symboliki kolorów flagi głosiła, iż barwa biała oznacza króla, barwa niebieska - szlachtę, zaś barwa czerwona - lud; kolory te, umieszczone na fladze symbolizować miały równość tych grup społecznych i wskazywać na ich równorzędny status.
27 3 27
2009-11-08T17:54:08+01:00
1)Flaga Francji- jest prostokątem podzielonym na trzy pionowe pasy: niebieski, biały i czerwony.
barwa biała oznacza króla, barwa niebieska - szlachtę, zaś barwa czerwona - lud
2)Rozwijała się publicystyka, dramat,Powstało czasopismo polityczneMonitor. Powstał Powrót posła - to pierwsza polska komedia politycza.
Stworzo bajki, Zabawy Przyjemne i Pożyteczne - to pierwszy na ziemiach polskich tygodnik,
22 3 22