Odpowiedzi

2009-11-08T17:55:04+01:00
B) nie prawda, ponieważ np taki księżyc nie spada ... a jeśli chodzi o rozwiązanie jakiego oczekujesz to tak najprościej bo działa na to "wszytko" siła grawitacji ziemi, ziemia ma bardzo dużo masą i dlatego to siła jest duża... myślę że taka głupia odpowiedź wystarczy :)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:55:24+01:00
A) Jabłko Newtona kojarzy mi się z tym, że wszystko spada na ziemię dzięki sile grawitacji
b) Wszystko spada na ziemię z powodu grawitacji, która przyciąga wszystko na ziemie.
13 3 13
2009-11-08T17:56:12+01:00
A) jabłko Newtona dzięki któremu odkryto prawo powszechnego ciążenia,
b)ponieważ istnieje na ziemi grawitacja
5 3 5