Odpowiedzi

2009-11-08T18:06:17+01:00
X+0,75x+[(x+0,75x)/5]=84
x+0,75x+0,2x+0,15x=84
2,1x=84
[40+30]/5=70/5=14- pierwsza liczba
x=40- druga liczba
3/4*40=30- trzecia liczba

spr. 14+40+30=84
84=84
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:08:09+01:00
I + II + III = 84

I - (x + 3/4x) / 5
II - x
III - 3/4x

x + 3/4x + [(x+3/4x) / 5] = 84 / * 5
35/4x + 7/4x = 420
42/4x = 420
x = 40

I - (40 + 30) / 5 = 14
II - 40
III - 3/4 * 40 = 30
Prosze bardzo
1 5 1