Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T18:25:43+01:00
kwasowość miareczkowa, lotna i czynna.
Kwasy organiczne, bezwodniki kwasowe, kwaśne sole
kwas jabłkowy, kwas cytrynowy oraz kwas winowy.
hydroksykwasy
wapnia
potasu
sodu.

6 2 6
2009-11-08T18:30:29+01:00
Nie ponieważ każdy związki organiczne - to wszytskie związki chemiczne , zawierające węgiel , a owoce i warzywa nie zawierają
4 1 4