Ukazanie sytuacji ludzkich w nierozwiązywalnych konfliktach to a)alegoria b)tragizm c)komizm d)katharsis
dokończ zdania: zasada jedności miejsca czasu i akcji w antycznej tragedii polegała na .... Tematyka tragedii antycznej dotyczyła ....

na dzisiaj pomóżcie pliss

2

Odpowiedzi

2009-11-08T18:16:25+01:00
1. B
Polegała na tym, że akcja toczyła się w ciągu 24h, w jednym miejscu i dotyczyła jednego wątku.
Tematyka tragedii antycznej dotyczyła zwykle mitologii.
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:23:13+01:00
1)Ukazanie sytuacji ludzkich w nierozwiązywalnych konfliktach to tragizm
2)Zasada jedności miejsca czasu i akcji w antycznej tragedii polegała na zasadzie trzech jedności.
3)Tematyka tragedii antycznej dotyczyła dramatu.

Prosze;]
26 4 26