Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:17:41+01:00
-powlekanie innymi metalami
-malowanie farbami
- pokrywanie tworzywem sztucznym
-pokrywanie lakierem
-oliwienie i smarowanie
-obnizenie agresywnosci srodowiska
20 3 20
2009-11-08T18:20:56+01:00
Niektóre klucze są zabezpieczane niklem
skrzynki pocztowe i niektóre tłumiki są chromowane
skrzynki na gaz i prąd są pokrywane farbami antykorozyjnymi, tak samo jak samochody samoloty, statki i klamki do drzwi itp.
18 4 18
2009-11-08T18:35:58+01:00
Zapobiedz korozji można poprzez:
-osłabianie agresywności środowska
-powłoki ochronne ( pokrywani matelii cienk warstwą lub malowanie farbą, emalią lub lakierem
np:
a. cynk- cynkowanie
b. nikiel- niklowanie
c. cynk- cynkowanie
- stosowanie stopów odpornych na korozję
jedynymi metalami odpornymi na korozję są metale szlachetne.
10 3 10