Spośród wszystkich województw największą powierzchnię ma województwo mazowieckie(35 597 km²) a najmniejszą opolskie(9412²).
o ile procent większą powierzchnię ma mazowieckie od opolskiego?
o ile procent mniejszą powierzchnię ma opolskie od mazowieckiego ?

2

Odpowiedzi

2009-11-08T18:30:30+01:00
A)
9412km2-100%
35592-x
9412x=3559200 /:9412
x=378,16%
372,16%-100%=272,16%
Mazowieckie jest większe od Opolskiego o 272,16%
b)
9412km2-x
35592km2-100
35592x=941200 /:35592
x=26,44%
100%-26,44%=73,66%
Opolskie jest mniejsze od Mazowieckiego o 73,66%

9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:33:35+01:00
35597:9412≈3,7821×100=378,21%-100%≈278,21% - o tyle % jest większa powierzchnia woj.mazow. 9412:35597≈0,2644×100%≈26,44% 100%-26,44%≈73,56 o tyle procent opolskie jest mniejsze od mazow,-pozdrawiam
7 3 7