Odpowiedzi

2009-11-08T18:26:19+01:00
A) =64 x 125 = 8000
b) = 0,25 x 0,25 = 0,0625
c) = 230
d) =164
e) = 263
1 4 1
2009-11-08T18:29:35+01:00
A)64x125=8000
B)0.25x0.25=0.0625
C)2.3X100=230
D)24+28+32+35+40=159
E)42+48+54+56+63=263
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:29:52+01:00
A) 4³×5³= (4*5)³ = 20³ = 8000
b.)(0,5)²×(0,5)²= (0,5*0,5)² =0,25² =0,0625
c)2,3×10²= 2,3 * 10 * 10 = 23 * 10 = 230
d)4 ×6+4×7+4×8+5×7+5×9=4*(6+7+8) +5*(7+9) = 4*21 + 5 * 16 = 84 +80 =164
e)6×7+6×8+6×9+7×8+7×9= 6*(7+8+9) + 7*(8+9) = 6* 24 + 7* 17 = 144 + 119 =263
1 5 1