Odpowiedzi

2009-11-08T18:24:33+01:00
Z samochodów wydobywają się spaliny
mają głośne silniki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:24:57+01:00
Rowerem - zdrowsze dla czlowieka i lepsze dla srodowiska
frajda z jazdy
praca nad sylwetka

a) wybuchy wulkanow
b) zanieczyszczenia powietrza z fabryk
samochody
smieci
2 4 2
2009-11-08T18:27:12+01:00
Jest to bardziej ekologiczne, ponieważ nie wydziela spalin. Ćwiczymy tez postawę i przebuwamy na świeżym powietrzu.

a) trzęsienia ziemi, zwierzęta, wulkany
b) kwaśne deszcze (samochody, spaliny), wycinanie lasów.
1 5 1