Zamień na :
a) cm2 (cm kwadratowe) : 2 dm2 , 5m2 , 30 mm2 , 2 a ( ary ).
b) m2 : 400 dm2 , 5000 cm2 , 2 ha , 7 a .
c) ary : 300m2 , 800 dm2 , 45000 cm2 , 18 ha.
d) hektary : 30 000 m2 , 2 km2 , 500000 dm2 , 112 a

te ,, 2 " po jednostce to oznacza wadratowe.
prosze o pomoc :*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:29:59+01:00
A) 200cm2, 50000cm2, 0,3cm2, 2000000
b) 4m2, 0,5m2, 20000m2, 700m2
c) 3a, 0,08a, 0,045a, 1800a
d) 3ha, 200ha, 0,5ha, 1,12ha
8 4 8
2009-11-08T18:30:32+01:00
A) 200cm2, 50000cm2, 0,3 cm2, 1000000cm2
b) 4m2, 0,5m2, 200000m2, 700m2
c) 3 ary, 0,08 ara, 0,045 ara, 1800 arów
6 3 6
2009-11-08T18:51:57+01:00
A) 200cm2 ;50000cm2,0,3cm2;2000000cm2,
b) 4m2 ;0,5m2;20000m2;700m2
c)3ary; 0,08ary ;0,045ary;1800ary
d)3ha; 200ha ; 0,5ha ;1,12ha
6 4 6