Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:32:12+01:00
Dla każdego człowieka którego spotkasz- każdemu możesz mówić o Jezusie i jego nauce, tak jak robili to apostołowie.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T18:33:10+01:00
Apostołem jesteśmy zawsze ponieważ zawsze jesteśmy posłuszni rodzicom. To oni są naszymi "szefami" i my jako ich "podwładni" musimy być im posłuszni tak samo jak apostołowie byli posłuszni jezusowi.


Mam nadzieję, że o to chodziło ;)
2009-11-08T18:36:37+01:00
...przede wszystkim dla siebie.
Apostoł Chrystusa stara się jak najczęściej uczestniczyć w Eucharystii, ponieważ wierzy, że dzięki uzdrawiającej mocy tego Sakramentu Bożej Miłości, może pokonywać swoje słabości i stawać się świętym oraz zdolnym do służenia innym z miłości.
Być apostołem Chrystusa, to iść Jego śladami w posługiwaniu na rzecz tych, którzy jeszcze nie znają Boga.
Apostoł Jezusa Chrystusa, to również człowiek, który daje świadectwo o Jezusie Chrystusie.