Odpowiedzi

2009-11-08T18:38:09+01:00
* - kamień
Ek - energia kinetyczna
Ep - energia potencjalna
Em - energia mechaniczna

* Ek = 0, Ep = max Pewna wysokość
|
\/
* Ek - rośnie, Ep - maleje
|
|
\/
* Ek= max, Ep = min
--------------------------------------------------------------- ziemia

Em = W
Energia jaką posiadał [kamień], wykonała pracę, tworząc zagłębienie w ziemi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:40:54+01:00
Podczas spadania kamienia jego energia potencjalna malała a energia kinetyczna rosła. W chwili uderzenia kamiena o ziemię jego energia kinetyczna miała maksymalną wartość a energia potencjalna wynosiła zero.
2009-11-08T18:45:59+01:00
W momencie gdy kamień znajdował się na pewnej wysokości posiadał enerię potencjalną lecz gdy jego wysokośc malała rosła energia kinetyczna w chwili uderzenia o ziemię energia potencjalna wyniosła zero, kamień posiadał tylko energię kinetyczną