Odpowiedzi

2009-11-08T18:41:52+01:00
100-(2x20 cm)=100-60cm.
60cm/5=12 cm
Odp.: Wysokośc tego graniastosłupa wynosi 12 cm.
5 3 5
2009-11-08T21:22:25+01:00
100-(2x20 cm)=100-60cm
Obliczam Wysokośc
60cm:5=12 cm






Odp: Wysokośc graniastosłupa wynosi 12 cm.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:58:36+01:00
100-(2x20 cm)=100-60cm
Teraz Obliczam Wysokośc
60cm:5=12 cm
Odp: Wysokość tego graniastosłupa wynosi 12 cm.
10 4 10