Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:43:30+01:00
1.
{2x - y = 10
{x = -1 - 5y

-2-10y-y = 10
x=-1-5y

-11y = 8
x= -1-5y

y= - 8/11
x=-1 +40/11

x=29/11= 2 i 8/11
y= -8/11

b)
3m+n=9
2m-5n=-11

n=9-3m
2m-45+15m = -11

n=9-3m
17m = 34

n=9-3m
m=2

n=9-6=3
m=2
2009-11-08T18:49:12+01:00
1.
{2x-y=10
{x+5y=-1

{x=-5y-1
{-10y-2-y=10

{x=-5y-1
{-11y=12

{y=-12/11
{x=-5(-12/11)-1

{y=-12/11
{x=60/11-1

{y=-12/11
{x=49/11

{y≈-1,(09)
{x≈4,(45)

<------------------------------------------------------------------------------------------>

2.
{3m+n=9
{2m-5n=-11

{n=-3m+9
{2m+15m-45=-11

{n=-3m+9
{17m=34

{m=2
{n=-6+9

{m=2
{n=3
2009-11-08T18:49:06+01:00
Zadanie 1
2x-y=10
x+5y=-1

x=-1-5y
2(-1-5y)-y=10
-2-10y-y=10
-12y=12 /:(-12)
y=-1

2x+1=10
2x=9 /:2
x=4,5

zadanie 2
3m+n=9
2m-5n=-11

n=9-3m
2m-5(9-3m)=-11

2m-45+15m=-11
17m=34 /:17
m=2

n=9-6
n=3