Odpowiedzi

2009-11-08T18:38:42+01:00
Ponieważ ze stopów można zrobić trwalsze przedmioty i wyroby są korzystniejsze.
1 2 1
2009-11-08T18:39:13+01:00
Ponieważ stopy są tańsze i łatwiej się je otrzymuje :) A metale czyste są drogie.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:39:55+01:00
Powszechnie używa się stopów metali ponieważ wychodzi taniej
bo jeżeli będzie to sam metal to będzie drogo a jeżeli będzie to stop to wiadomo że to będzie tańsze i dzięki stopom możemy zrobić metale kruche lub twarde bo w skład metali wchodzi wiele metali (np. cyna czy brąz)
1 3 1