Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T18:42:55+01:00
Moja wymarzona szkoła, to miejsce do którego przychodziłabym z przyjemnością.Chciałabym żeby w szkole każdy otrzymywał pozytywne oceny, żeby nauczyciele i uczniowie byli życzliwi dla innych.Chciałabym też żeby w szkole były automaty na słodycze i coca - colę:)



Pozdrawiam :)

Myślę że mogłam pomóc :)
9 4 9
2009-11-08T18:43:57+01:00
BY NIE STAWIANO JEDYNEK,UWAG,NIE ROZSADZANO,NIE SADZANO Z CHŁOPAKAMI,NIE ROBIONO SPRAWDZIANÓW,NIE SADZANO Z OSOBAMI ,KTÓRYCH SIĘ NIE LUBI,BY W SKLEPIKU BYŁO WSZYSTKO ZA DARMO ,BY NIE TRZEBA BYŁO ZMIENIAĆ OBUWIA!BY NAUCZYCIELE BYLI MILI,ŻEBY NIE ZADAWANO PRAC DOMOWYCH
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:46:40+01:00
Moja wymarzona szkoła jest duża i nowoczesna. Sala gimnastyczna lśni czystością a klasy i korytarze maja piękny jaskrawy kolor.
Wszystkie podłogi zrobione sa z drewnianej płyty. Duze okna cudownie oświetlają pomieszczenia. Promyki słońca witają wszystkie zacienione miejsca. Jest tu przytulnie i miło . Wszystko wygląda świeżo i czysto. Moja wymarzona szkoła jest najcudowniejszą szkołą na calym świecie.
Mysle, ze do tej szkoły bedzie chcialo uczeszczac bardzo duzo uczniow. cos w tym stylu..:)
13 4 13