Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:52:44+01:00
300zł - cena wyjściowa
20% z 300zł = 60 zł
300 zł -60 zł = 240zł

240zł - cena po 1 obniżce
10% z 240 zł = 24 zł
240zł - 24 zł = 216zł
Odp. Teraz buty te kosztują 216 zł.
1 1 1
2009-11-08T18:53:16+01:00
300zl-100%
x - 20%
20*300/100=20*3/1=60/1=60
300-60=240zl
Odpowiedź: Najpierw kosztowały 240 zł.

240-100%
x -10 %
240*10/100=24*1/1=24/1=24
240-24=216zl
Odpowiedź:Teraz buty kosztują 216 zl.

Pozdro ;)
1 5 1
2009-11-08T18:53:12+01:00
Pierwsza obniżka
20% * 300 = 60
300 - 60 = 240

druga obniżka
10% * 240 = 24
240 - 24 = 216

Odp. Po obu obniżkach buty kosztują 216 zł.