Odpowiedzi

2009-11-08T18:57:25+01:00
No najpierw od akapitu piszesz kiedy to się działo
Następny akapit piszesz co się wydarzyło itp..
No i ostatni coś tam że tego nie zapomnisz itd..;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T18:58:03+01:00
Możesz każde przeżycie pisać od nowego akapitu żeby było przejrzyście
np
czułam strach. Zimny pot wylewał mi sie na czoło, ręce drżały.

a od nowego akapitu jakies nowe przeżycie