Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:57:01+01:00
1.ago
2.lend
3.
4.down
5.was
6.last
7.while
8.on
9.queue (kolejka w sklepie)
10.up (wychował się)
11.burst (stanąć w ogniu)
12.from
13.on
14.find
15.destroy
16.where
17.when
18.break
19.catch
20.miss

Ale w tym zadaniu nie masz wstawić w czasie jakimś, tylko wstawić wyraz aby zdanie miało sens...
2009-11-08T23:53:24+01:00
1. ago
2. lend
3. knees
4. down
5. was
6. last
7. while
8. on
9. traffic jam
10. up
11. went
12. down
13. on
14. light
15. destroyed
16. in which
17. when
18. break
19. catch
20. missed