Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T19:03:54+01:00
98 - achtundneunzig
66 - sechsundsechszig
54 - vierundfunfzig
47 - siebundvierzig
61 - einundsechszig
85 - funfundachtzig
33 -dreiunddreizig
28 - achtundzweizig
77 - siebenundsiebzig
89 - neunundachtzig
88 - achtundachtzig
42 - zweiundvierzig
39 - neununddreizig
64 - vierundsechszig
99 - neunundneunzig
53 - dreiundfunfzig
48 - achtundvierzig
72 - dreiundsiebzig
35 funfunddreizig
22 zwolfundzwolfzig
71 - einundsiebzig
83 - dreiundachtzig
31 - einunddreizig
96 - sechsundneunzig
49 - neunundvierzig
37 - siebunddreizig



mam nadzieję że dobrze
2009-11-08T19:08:49+01:00
Achtundneunzig
sechsundsechzig
vierundfunfzig
siebenundvierzig
61-einsundsechzig
85-funfundachtzig
33-dreiunddreißig
28-achtundzwanzig
77-siebenundsiebzig
89-neunundachtzig
88-achtundachtzig
42-zweiundvierzig
39-neununddreißig
64-vierundsechzig
99-neunundneunzig
53-dreiundfunfzig
48-achtundvierzich
72-zweiundsiebzig
35-funfunddreizig
22-zweiundzwanzig
71-einsundsiebzig
83-dreiundachtzig
31-einsunddreißig
96-sechsundneunzig
49-neunundvierzig
37 -siebenunddreißig
1 1 1