Odpowiedzi

2009-11-08T19:05:56+01:00
Y = x + 5/x e) y = x3 + 2x4 f) y = 3x5 – 5x3 g) y = x2(x – 6)3 h) y = 4 – x – 9/x .... p) ∫ (x + 1) √x + 2____ dx, podstaw: x = u2 – 2 ... e) f(x) = 1/x2 A. x1= 2, x2= 3; B. x1= 3, x2= 2; C. x1= –2, x2= –3; D. x1= –3, ....
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:06:22+01:00
P = 20
a = 2x + 4
h = 5
________
P = (a*h)/2
20 = [(2x+4)*5]/2
20 = [10x + 20] /2 /*2
40 = 10 x + 20
20 = 10x
x = 2
a = 4 + 4 = 8
h = 5
spr. P = (8 * 5) / 2 = 40 / 2 = 20