Odpowiedzi

2009-11-08T19:04:06+01:00
X= 400* 15%/100%= 60
400zł+60zł= 460zł

x= 460*20%/100%=92zł
460zł-92zł= 368zł

Kosztowały 368zł :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:05:56+01:00
100% - 400zł
115% - x
100 * x= 115 * 400
x= 115 * 400 kreska ułamkowa 100
x = 115 * 4 (zera sie skrócą)
x= 460 zł (cena w maju)

100% - 460zł
80% - x
100 * x = 80 * 460
x= 80 * 460 kreska ułamokowa 100
x= 8 * 46 (zera się skrócą)
x= 368 zł (cena we wrześniu)

mam nadzieje że pomogłam i że o to chodziło ;)
pozdrawiam! ;*

2 4 2
2009-11-08T19:07:17+01:00
400-100%
x-15%
x=400*15/100
x=60
400+60=460

460-100%
x-20% dalej na proporcje tak jak wyżej
x=92zł
460-92=368