Liczba jest podzielna przez dwa , gdy na końcu liczby jest : 0 , 2 , 4 , 6 , 8 , 10

Liczba jest podzielna przez 3, gdy suma cyfr będzie podzielna przez 3.

Liczba jest Podzielna przez 4 , gdy jej ostatnie 2 liczby dzielą się przez 4 .

Liczba jest podzielna przez 5 gdy na końcu liczby jest : 0 lub 5.

Liczba jest podzielna przez 9 gdy suma cyfr jest podzielna przez 9 .

Liczba jest podzielna przez 10 gdy na końcu liczby jest 0.

Liczba jest podzielna przez 100 gdy na końcu liczby są dwa zera .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:06:32+01:00
Liczba jest podzielna przez 6 jeżeli spełnia jednocześnie warunek podzielności dla 2 i 3.
Liczba jest podzielna przez 8 jeżeli jej trzy ostatnie cyfry tworzą liczbę podzielną przez 8.
Liczba jest podzielna przez 25 jeżeli jej dwie ostatnie cyfry tworzą liczbę: 25, 50, 75 lub są zerami.
1 5 1
2009-11-08T20:23:00+01:00
Liczba jest podzielna przez 25 jeżeli jej dwie ostatnie cyfry tworzą liczbę: 25, 50, 75 lub są zerami.
2009-11-08T21:09:01+01:00
Nic dodać nic ująć wszystko ok, pytania do tego nie widze jak masz jakies to zedytuj albo napisz na priv