Odpowiedzi

2009-11-08T19:05:55+01:00
Tak istnieje miłość. Tylko ze ludzie mniej ja doceniaja sa bardziej zajeci robieniem kariery zawodowej. Lecz w kazdym z nas znajduje sie zapotrzebowanie na miłosci i staramy się ja jakos stworzyc.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T23:16:23+01:00
Oczywiście miłość istnieje i nic nie jest w stanie jej zniszczyć.
Miłość jest podstawą wielu związków. Bez niej, nie było by rodziny....nie byłoby tego ciepła które otrzymujemy od bliskich.
Miłość jest jedną z najważniejszych wartości ziemskiego życia...To ona daje nam siłę i motywuje do dalszej walki z samym sobą. Miłość zawsze nas podtrzymuje na duchu. Dzięki niej wiemy że mamy do kogo wrócić do ciężkim dniu...że ktoś będzie na nas czekać. Każdy z nas może poddać się temu uczuciu...bo każdy ma serce i każdy potrafi kochać...czasem miłość boli...
najbardziej wtedy gdy nie jest odwzajemniana. Jedak ona dalej istnieje...będzie prowadziła nas za rękę aż do końca...do końca naszego życia.


Myślę że pomogłam :)
1 5 1