Zad 1.
Opłata klimatyczna wynosi 5,11 € /tydzień za jedną osobę. Ile zapłaciło dwoje dorosłych z dwójką dzieci wyjeżdżających na tydzień? (wynik zaokrąglij do dwóch miejsc po przecinku)

Zad 2.
Dzień 1 -9 stopni
Dzień 2 -7 stopni
Dzień 3 -11 stopni
Dzień 4 -5 stopni
Dzień 5 0 stopni
Dzień 6 1 stopni
Dzień 7 3 stopni
Oblicz średnią temperaturę.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:07:38+01:00
5,11*4=20,44

Średnia temperatura- 5,14
1 5 1
2009-11-08T19:08:24+01:00
Zad:2
(9+7+11+5+0+1+3):7=36:7≈5,14°C
1 3 1
2009-11-08T19:09:42+01:00
1.
5.11 € × 4 = 20,44 €
2. -4 stopnie
1 1 1