Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T19:07:57+01:00
Spartańskie wychowanie - surowe, zdyscyplinowane
mówić lakonicznie - mówić krótko, tak albo nie
powrócić z tarczą albo na tarczy - wrócić żywym albo martwym

3 4 3
2009-11-08T19:10:14+01:00
Ф''-było to wychowanie w sparcie za czasów Likura.

''mowic lakonicznie''-mówić krótko i na temat.

''powrocic z tarcza'' -Wygrać ,powrócić z zwycienstwem.
3 3 3
2009-11-08T19:10:48+01:00
Powrócić z tarczą - powróćić z wygranej wojny
mowic lakonicznie - mówić krótko i na temat
spartanskie wychowanie - bardzo surowe wychowanie
http://archeos.pl/artykul/533
to tak na przyszłość ;p
4 5 4